
Photel Online Solutions Kft.
Az omni-channel kommunikáció ugyanúgy, ahogy a marketingben, az értékesítésben és az ügyfélszolgálatban is egyre nagyobb teret hódít, hiszen a technológiai eszközök népszerűsödésével az ügyfelek egyre inkább elvárják a készülékeken átívelő ügyfélélményt.
A Photel Kft a hagyományos telefonos és emailes csatornák mellett chates, chatbotos és videó chates szolgáltatást is kínál, éppen ezért Partnereik ügyfeleinek konzisztensen kiemelkedő ügyfélélményt tudnak nyújtani az általuk választott csatornán.
A kommunikációs stratégia optimalizálásával a folyamatosan növekvő konverzió mellett, a visszatérő ügyfélbázis bővülésére és jelentős költségmegtakarításra is számíthatnak Megbízóik.
Munkatársaik sokrétű szakértelme, valamint a rendelkezésükre álló piacvezető technológiák lehetővé teszik, hogy egy kézben összefogva, megtervezzék és hatékonnyá tegyék az érdeklődő cég részére az online kommunikációt.
Természetesen meglévő ügyfélszolgálati vagy értékesítési folyamatok átvilágításában és a fejlesztéssel kapcsolatos tanácsadásban is örömmel állnak rendelkezésére.
A Photel Kft a hagyományos telefonos és emailes csatornák mellett chates, chatbotos és videó chates szolgáltatást is kínál, éppen ezért Partnereik ügyfeleinek konzisztensen kiemelkedő ügyfélélményt tudnak nyújtani az általuk választott csatornán.
A kommunikációs stratégia optimalizálásával a folyamatosan növekvő konverzió mellett, a visszatérő ügyfélbázis bővülésére és jelentős költségmegtakarításra is számíthatnak Megbízóik.
Munkatársaik sokrétű szakértelme, valamint a rendelkezésükre álló piacvezető technológiák lehetővé teszik, hogy egy kézben összefogva, megtervezzék és hatékonnyá tegyék az érdeklődő cég részére az online kommunikációt.
Természetesen meglévő ügyfélszolgálati vagy értékesítési folyamatok átvilágításában és a fejlesztéssel kapcsolatos tanácsadásban is örömmel állnak rendelkezésére.