Technológiaváltó és alkalmazott megoldások:
Adatgyűjtés, valós idejű megfigyelés, elemzés, CRM rendszer
A Photel Online Solutions Kft. immár 20 éve a Magyar Piac meghatározó Contact Center és Customer Experience Management vállalata, mely több hazai és világmárkát támogat.
Tapasztalatait évi négymillió ügyfélkontaktust meghaladó programjainak kezelése során gyűjti. Szektor függetlenként számtalan nemzetközi program révén széleskörű jártasságra tett szert az ügyfélkiszolgálásban.
Üzleti filozófiájának nélkülözhetetlen tényezői a kreatív gondolkodásmód, változásra való hajlandóság, rugalmasság, transzparencia, értékteremtés, bizalom, felelősségteljes együttműködés és összhang a megbízókkal és a különböző innovatív ügyfélszolgálati, és ügyfélkezelési megoldások integrálása az informatikai rendszerekbe, folyamatokba.
Munkatársainak sokrétű szakértelme, valamint a rendelkezésére álló piacvezető technológiák lehetővé teszik, hogy specifikusan és cégre szabottan jelentősen hozzájáruljon megbízói vállalati sikereihez.
Helyszín: 7100 Szekszárd, Széchenyi utca 40.